CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
View: 26279|Reply: 133

chuols kenal pelakon ini???? Hashimah Zaki, telah meninggal dunia 7 April lalu

[Copy link]
Post time 18-4-2017 10:58 AM | Show all posts |Read mode
Edited by qqOfficial at 18-4-2017 09:04 PM








  • michaelang38Takziah kpd keluarga Kak Hashimazaki Zaki atas permergian beliau! Luv her n have always use her for my dramas! Agar tuhan mencucuri Rahmat ke atas roh beliau dan di tempat kan dgn org org yg baik! Will miss u for you and your talent! 😭😭😭😭
  • zalfazinInnalillahwainnaillahhirojiun..😭😭😭😭😭 Assalaamualaikum wbt... Dengan amat sedih dimaklumkan bahawa seorang dari sahabat kita.. PN Hashimah Mohd Zaki atau @hashimahzaki baharu sahaja meninggal dunia dirumah beliau beralamat :
    Block 88, TKT. 1, Pintu no. 10 Flat Seri Kota Bandar Tun Razak 'Sesungguhnya Setiap Yang Hidup Pasti Merasai Mati'
    Tenanglah disana akak...akak memang sgt baik..sbb tu Allah SWT ambil akak prgi dulu..semoga Allah ampunkan sgla dosa2 akak dan semoga roh akak di cucuri rahmat serta di tempatkan disisi orang2 y beriman..Amin..
    #alfatihah #Innalillahwainnaillahhirojiun..

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mesti ramai yg tak mengenali pelakon bernama Hashimah Zaki ni, tapi kalo chuols penggemar drama melayu mesti ramai akan perasan lakonan beliau... selalu jadi datin, mak2, extra berdialog...


walau bagaimanapun, allah lebih menyayangi beliau, allahyarhamah telah meninggal dunia 7 April lalu dan meninggal dlm tidur, punca meninggal tak dpt dipastikan tp ada yg maklumkan arwah menghidap sakit tiroid... maybe @hensem2012 boleh sahihkan sakit arwah...


drama lakonan arwah skrg ni yg ditayangkan adalah cik serba tahu...(arwah muncul sebagai mak kpd kwn sariyanti yg kena bunuh tu...kalo tak silap) dan arwah sempat berlakon dlm drama hero seorang cinderella ( faz + Fatahamon)... yg mana drama itu lahh drama terakhir arwah yg sempat dilakonkan malah sepatutnya ada babak arwah lagi kerana arwah menjadi rakan puan sri mawar (zizie ezette)... malah ada byk lagi drama yg dilakonkan arwah belum disiarkan lagi..


semoga roh arwah kak shima a.k.a hashimah zaki ditempatkan di kalangan orang orang yg beriman...~ Al fatihah ....




This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2017 10:59 AM From the mobile phone | Show all posts
Takziah.. selalu tengok muka dia di tv
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2017 11:00 AM | Show all posts
takziah buat keluarga arwah
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2017 11:01 AM From the mobile phone | Show all posts
Nk whoareyusss kan...tp x sampai hati lak sbb dh mati. TakZiah je la...walaupon slps seminggu meninggal baru ada benang, at least ada gak la benang terakhir.
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2017 11:02 AM | Show all posts
takziah. macam tak kenal. apapun takziah buat keluarga arwah. semoga arwah tenang disamping pencipta
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2017 11:10 AM | Show all posts
takziah buat keluarga... bersih muka arwah ni
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2017 11:11 AM | Show all posts
takziah, mek pnh tgk dia berlakon tp x tau nama.. best gak lah..
suka tgk dia..
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2017 11:11 AM | Show all posts
takziah tp yg mana satukah hashimah zaki?
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2017 11:13 AM | Show all posts
takziah.. perasan muka dia di tv..
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2017 11:17 AM | Show all posts
Salam takziah utk family arwah, pernah la tengok lakonan arwah di TV..
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2017 11:19 AM From the mobile phone | Show all posts
takziah. suke tgok die berlakon jd mak2, lembut je
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2017 11:19 AM From the mobile phone | Show all posts
takziah. suke tgok die berlakon jd mak2, lembut je
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2017 11:26 AM | Show all posts
amboi kaka liza dollah terus seru saya yea..Allahyarhamah Hashimah Zaki nie khabarnye mengidap sakit tiroid & athma yg agk kronik since last year..beliau pun kerap masuk ward sepanjang thn 2016..i suspek arwah nie terlalu penat sbb tahun 2016 & 2017 byk sgt arwah berlakon..Arwah meninggal ketika berusia 54 tahun ( lahir tahun 1963 ) meninggalkan seorang suami dan 4 org anak, 2 lelaki & 2 perempuan..anak2 arwah hensem2 & cantik2 uolsss....
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2017 11:29 AM | Show all posts
al fatihah..dia berlakon best..ada feel..moga rohnya dicucuri rahmat..
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2017 11:29 AM | Show all posts
Baru tengok arwah kat tv 2,3 hari lepas tapi tak ingat cerita apa.
Innalillahiwainnailaihirajiun. Takziah buat keluarga arwah. Semoga arwah ditempatkan dalam kalangan orang yang beriman.
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2017 11:30 AM | Show all posts
Salam takziah moga roh nya di tempatkan di kalangan org2 yg beriman
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2017 11:32 AM | Show all posts
selalu jadi mak2 kan...

pandai dia berlakon

innalillah...
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2017 11:32 AM From the mobile phone | Show all posts
Salam takziah kpd keluarga, baru je tgk kat tibi drama yg ade Fizo n Hanis Zalikha tu
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2017 11:34 AM From the mobile phone | Show all posts
Baru nmpk arwah haritu duk beli tudung dgn ank perempuan dia, lawa2...

Al fatihah
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2017 11:35 AM | Show all posts
dalam drama SURI HATI MR. PILOT jadi mak mertua Muslim ( Ben Amir )..dlm drama DIA BIDADARIKU pun ade berlakon jd mak customer Fazira Wan chik
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

30-6-2022 02:57 AM GMT+8 , Processed in 0.088181 second(s), 24 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list