CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
View: 7495|Reply: 106

[Jenayah] Pelajar Tingkatan 5 Hadapi Pertuduhan Rogol

[Copy link]
Post time 23-3-2017 08:32 AM | Show all posts |Read mode
Edited by mieymiey at 23-3-2017 08:48 AM

KUALA LUMPUR – Seorang pelajar lelaki tingkatan lima dihadapkan di Mahkamah Majistret Ampang di sini, hari ini atas empat pertuduhan termasuk merogol dan mencabul seorang pelajar perempuan tingkatan satu yang sama sekolah dengannya.

Dua lagi pertuduhan ialah melakukan hubungan seks dengan objek dan melakukan persetubuhan bertentangan tabii terhadap mangsa yang berumur 13 tahun enam bulan itu tanpa kerelaannya.

Tertuduh yang berusia 17 tahun mengaku tidak bersalah selepas semua pertuduhan dibacakan di hadapan Majistret Haslinda A. Raof.

Bagi pertuduhan pertama remaja itu didakwa melakukan kekerasan jenayah iaitu melakukan hubungan seks dengan objek terhadap mangsa di tangga tingkat 2, sebuah bangunan rumah kedai di Taman Kosas, di sini pada 11.50 pagi, 14 Februari lepas.

Dia juga didakwa melakukan persetubuhan bertentangan tabii terhadap mangsa yang sama di tempat, masa dan tarikh sama dan pertuduhan ketiga merogol mangsa di tempat sama pada 12.30 tengah hari pada 15 Februari lepas.

Tiga pertuduhan itu masing-masing mengikut Seksyen 377CA, Seksyen 377B dan Seksyen 376 (1) Kanun Keseksaan yang membawa hukuman penjara maksimum 20 tahun dan sebatan, jika sabit kesalahan.

Bagi pertuduhan keempat, pelajar itu didakwa menggunakan kekerasan jenayah terhadap mangsa yang sama dengan niat mencabul kehormatan mangsa di tempat sama pada 11.10 pagi, 13 Februari lepas.

Bagi pertuduhan itu dia didakwa mengikut Seksyen 354 Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara maksimum 10 tahun atau dengan denda, atau dengan sebat atau dengan mana-mana dua daripada seksaan itu, jika sabit kesalahan.

Timbalan Pendakwa Raya Raihanah Abdul Razak tidak menawarkan sebarang jaminan namun tertuduh yang diwakili peguam Akmal Jusoh memohon mahkamah membenarkan jaminan dengan alasan tertuduh perlu meneruskan pembelajaran selain akan menjalani peperiksaan minggu hadapan dan akan menduduki peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia.

Haslinda membenarkan tertuduh diikat jamin RM5,000 dengan seorang penjamin bagi kesemua pertuduhan dan menetapkan syarat tambahan tertuduh dilarang mengganggu saksi pihak pendakwaan.

Mahkamah menetapkan 17 April untuk sebutan semula kes. – BERNAMA
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 23-3-2017 08:34 AM | Show all posts
banyak sangat tengok tumblr ni
Reply

Use magic Report

Post time 23-3-2017 08:36 AM | Show all posts
kejadian pada 13,14,15,february..

sambut valentine sakan..


ni bukan kes rogol, suka sama suka, tp nasib la pompuan umur 13..
Reply

Use magic Report

Post time 23-3-2017 08:40 AM From the mobile phone | Show all posts
cian.. perogol itu suami aku..blh buat cter.
Reply

Use magic Report

Post time 23-3-2017 08:41 AM From the mobile phone | Show all posts
Kena culik ke sampai berhari2 kena rogol, sumbat mcm2 depan blkg lg
Advanced betul even br belasan tahun
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 23-3-2017 08:42 AM | Show all posts
ronapink replied at 23-3-2017 08:36 AM
kejadian pada 13,14,15,february..

sambut valentine sakan..

Katanya tanpa kerelaan?
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 23-3-2017 08:45 AM | Show all posts
ifanonline replied at 23-3-2017 08:34 AM
banyak sangat tengok tumblr ni

Advanced sangat budak-budak ni. 3 hari berturut-turut ngeseks.
Reply

Use magic Report

Post time 23-3-2017 08:46 AM | Show all posts
sukacactus replied at 23-3-2017 08:41 AM
Kena culik ke sampai berhari2 kena rogol, sumbat mcm2 depan blkg lg
Advanced betul even br belasan  ...

culik atas tangga tingkat 2 je tempat kejadian tu..kalau culik mesti kurung di mana2,ni suka sama suka

kejadian semua waktu pagi..dua2 ponteng sekolah
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 23-3-2017 08:46 AM From the mobile phone | Show all posts
Katanya tanpa rela tp 3 hari berturut. Kene peras ugut ke? Tp tkde dlm tuduhan plak
Reply

Use magic Report

Post time 23-3-2017 08:46 AM From the mobile phone | Show all posts
Dah ngikut jantan tak rela ape bijik oooiiiii.....ckp la rasa nak ngesek....ujung2 ngesek ni seksa gak ye.....
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 23-3-2017 08:49 AM | Show all posts
aHoi83 replied at 23-3-2017 08:46 AM
Katanya tanpa rela tp 3 hari berturut. Kene peras ugut ke? Tp tkde dlm tuduhan plak

Semua kejadian di tempat yang sama. Takder orang lalu lalang ker kat tangga tu? Sampai boleh ngeseks kat sana 3 hari berturut-turut.
Reply

Use magic Report

Post time 23-3-2017 08:50 AM | Show all posts

yang hegeh pi jumpa atas tangga tingkat 2 tu tanpa kerelaan ke..

13hb dah kena kenapa xbgth parent,kenapa xjerit masa kejadian tu..

kejadian berulang lagi pada 14,15,time sekolah, sah masing2 ponteng sklh.

ni dah kena cekup dengan sapa2 baru terbongkar citer xrela..
Reply

Use magic Report

Post time 23-3-2017 08:51 AM | Show all posts
Esmiria replied at 23-3-2017 08:40 AM
cian.. perogol itu suami aku..blh buat cter.

ni kes suami kau ke,
Reply

Use magic Report

Post time 23-3-2017 08:52 AM From the mobile phone | Show all posts
mieymiey replied at 23-3-2017 08:49 AM
Semua kejadian di tempat yang sama. Takder orang lalu lalang ker kat tangga tu? Sampai boleh ngese ...

Kannn . Seeloknya budak pompuan tu pun dipenjara n disebat sekali
Reply

Use magic Report

Post time 23-3-2017 08:53 AM | Show all posts
Adik oh adik.. Kenapalah kau buat kerja yang sia-sia ni?

Rugi masa muda kau...
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 23-3-2017 08:53 AM | Show all posts
ronapink replied at 23-3-2017 08:50 AM
yang hegeh pi jumpa atas tangga tingkat 2 tu tanpa kerelaan ke..

13hb dah kena kenapa xbgth par ...

Suka sama suka la tu.
Dah janji jumpa kat sana sehari sebelum valentine, semasa valentine dan selepas valentine.
Dia sedap-sedap beraksi depan belakang, tapi depan mak ayah haruslah kata tanpa kerelaan.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 23-3-2017 08:55 AM | Show all posts
aHoi83 replied at 23-3-2017 08:52 AM
Kannn . Seeloknya budak pompuan tu pun dipenjara n disebat sekali

Kalau kes macamni, selalu budak pompuan yang dianggap mangsa akan dikenakan tindakan mcmana yer? Masuk pusat pemulihan akhlak jer ker?
Reply

Use magic Report

Post time 23-3-2017 08:57 AM From the mobile phone | Show all posts
Asalnya suka sama suka, sekali gegirl twist ayat kena rogol.

Teladan: Jauhi zina.
Reply

Use magic Report

Post time 23-3-2017 09:00 AM From the mobile phone | Show all posts
Ujung2 tanpe kerelaan.  :zz rugi mase depan adek dah nk spm tahun ni.  Ni mesti kes mak ayah dpt tahu terus budak perempuan ni takut jd alasan mudah je saya kene pakse tanpe rela:zz
Reply

Use magic Report

Post time 23-3-2017 09:03 AM From the mobile phone | Show all posts
mieymiey replied at 23-3-2017 08:55 AM
Kalau kes macamni, selalu budak pompuan yang dianggap mangsa akan dikenakan tindakan mcmana yer? M ...

Selalunya gitu je. Cashla kalo lepas tu kene buli dgn kakak2 senior dlm tu  
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

8-10-2022 06:48 AM GMT+8 , Processed in 0.084783 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list