CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: AbukRokok

[Tempatan] Tunku Idris kecam Perhimpunan Lajak

  [Copy link]
Post time 27-2-2017 01:43 AM From the mobile phone | Show all posts
scorpionkiki replied at 26-2-2017 09:08 PM
Mcm mana hang tau?

Tengku mahkota johor tak back up pon org2 felda pprt itu.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 27-2-2017 01:46 AM From the mobile phone | Show all posts
prettyuglybabe replied at 27-2-2017 12:05 AM
so apakah bangsa j akan memberontak pada bayangan tuhan mereka sebab menangkan driver tu?

Bangsa Johor aka ummah felda pprt akan demo minta merdeka dari Malaysia.

Luaskan Kuasa Mu....kata nye
Reply

Use magic Report

Post time 27-2-2017 01:47 AM From the mobile phone | Show all posts
Terlajak bodohhhh.
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 12:30 PM From the mobile phone | Show all posts
pyropura replied at 26-2-2017 11:37 AM
... lagi satu kan, kalau ikut logik, takkan anak VIP pakai Almera, keta bau bau jepun celop sanjunga ...

Lg2 anak vip cina. Xkan pakai almera je
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 01:04 PM | Show all posts
semoga kes ni didiadili dgn sebaik2nya.. bg saya, pukul berapa pun kejadian tu,xperlu jd isu..isunya siapa yang tiba2 langgar siapa.mana location mangsa.macam mana kereta tu boleh pegi ke tepi..kalau dah polis awal2 lg dah kata pemandu tu x main hp,x mabuk,habis mcm mana kereta dia boleh menyerong ke tepi..hantu kubur agaknya yang tarik..apa saja kebenaran, hanya Allah yg tahu.semoga Allah juga tunjukkan kebenaran..
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 01:07 PM | Show all posts

Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 01:08 PM | Show all posts
dekat kawasan meols pun dah membiak spesis basikal bodoh iq bawah 5 ni. bawak basikal tak pegang handle. bila meols buat garang dimarahnya kita balik. jilaka punya setan kecil
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 01:24 PM | Show all posts
noni165 replied at 28-2-2017 01:04 PM
semoga kes ni didiadili dgn sebaik2nya.. bg saya, pukul berapa pun kejadian tu,xperlu jd isu..isunya ...

kes ni bukan sekadar kes langgar biasa. Ia membuka mata semua pihak tentang masalah lain yang lebih besar.
Amoi tu langgar mati. ye. itu satu kes. dan akan diadili seperti biasa kebiasaannya.
cumanya identiti dia dirahsiakan... sebab kes ni bole dipesongkan hingga mengakibatkan perbalahan kaum.

isu lain yang lebih penting... pukul 3 pagi. .. budak2 underage. berbasikal with no safety gears.
3 point yang kene highlight. bukan dipandang remeh.

kalau budak2 underage.. no safety gears... 3 ptg.. isu dia kurang berat.
but then.. 3 pagi. isu itu akan jadi lebih berat sebab no underage should be out at that wee hours.
dok melepak tepi highway pulak tu. (katanya bukan tengah mengayuh tengah jalan kan... elok parking tepi jalan katanya)



Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 28-2-2017 01:31 PM | Show all posts
korang beritahu budak2 yg terselamat & tak almarhum tu hari yg kereta tersebut kan ada video cam. polis dah tengok itu semua. polis jamin si ah moi ini lagi ada.


Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 01:34 PM | Show all posts
noni165 replied at 28-2-2017 01:04 PM
semoga kes ni didiadili dgn sebaik2nya.. bg saya, pukul berapa pun kejadian tu,xperlu jd isu..isunya ...

Semua tu berlaku sebab setiap hari budak-budak tu kena
SUMPAH daripada pemandu-pemandu lebohraya bila basikal
mereka menganggu keselamatan pemandu. Bukan ke orang
tua-tua kata, kalau kena sumpah 44X, habislah.
Jadi, habislah, jangan salahkan sesiapa lagi, OK.
Kalau bukan Amoy, mungkin kamu atau bapa kamu langgar mereka.
Mereka menempah ajal di lebohraya dgn berbasikal tak ikut peraturan.
Bukan ke ada kata-kata orang tua-tua, MAUT JANGAN DITEMPAH,
AJAL JANGAN DICARI...............
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 01:38 PM | Show all posts
NAT_11 replied at 28-2-2017 01:34 PM
Semua tu berlaku sebab setiap hari budak-budak tu kena
SUMPAH daripada pemandu-pemandu lebohraya  ...

komen ngutuk orang kau macam hebat, sendiri kena kutuk kau menangis merayu kat mod. pegidaahhh.

kotoran di tapak kasut aku je kau ni. tiap2 hari aku basuh kasi bersih.


Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 01:39 PM | Show all posts
NAT_11 replied at 28-2-2017 01:34 PM
Semua tu berlaku sebab setiap hari budak-budak tu kena
SUMPAH daripada pemandu-pemandu lebohraya  ...

mod tolong, mod tolong aku, jerit tangis si nat11 kaki sentap,


Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 01:40 PM | Show all posts
NAT_11 replied at 28-2-2017 01:34 PM
Semua tu berlaku sebab setiap hari budak-budak tu kena
SUMPAH daripada pemandu-pemandu lebohraya  ...

yeksen cam hebat sangat, rupanya hati tisu jugak ek kau ni mak sedara pencuri supermarket.




Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 01:41 PM | Show all posts
Tipatetipu replied at 28-2-2017 01:31 PM
korang beritahu budak2 yg terselamat & tak almarhum tu hari yg kereta tersebut kan ada video cam. po ...

ye ke ada? kalo ada mesti dah bertebaran sana sini video tu..
jgn mix up ngan video kete2 lain yg amik sebelum2 kejadian plak..

Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 01:44 PM | Show all posts
NAT_11 replied at 28-2-2017 01:34 PM
Semua tu berlaku sebab setiap hari budak-budak tu kena
SUMPAH daripada pemandu-pemandu lebohraya  ...

lain kali kau jangan yeksen tempah maut taw.
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 01:46 PM | Show all posts
NAT_11 replied at 28-2-2017 01:34 PM
Semua tu berlaku sebab setiap hari budak-budak tu kena
SUMPAH daripada pemandu-pemandu lebohraya  ...

menjerit syudahhh ek?




Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 28-2-2017 02:12 PM | Show all posts
awatlah rasis sangat nak kena sebut wanita cina? duk rasis sana sini manalah kaum sana pun tak rasis jugak. biar jelah polis yg settle, tak perlu nak mogok tunjuk perasaan sampai pukul 3 pagi. yang dah pergi, sedekahkan alfatihah moga takde lagi kes macamni. heharap takde lagi bebudak merayap naik basikal pukul 3 4 pagi.
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 02:13 PM | Show all posts
NAT_11 replied at 28-2-2017 01:34 PM
Semua tu berlaku sebab setiap hari budak-budak tu kena
SUMPAH daripada pemandu-pemandu lebohraya  ...

ajal mmg xkira tempat pun
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 09:55 PM From the mobile phone | Show all posts
noni165 replied at 28-2-2017 01:04 PM
semoga kes ni didiadili dgn sebaik2nya.. bg saya, pukul berapa pun kejadian tu,xperlu jd isu..isunya ...

... kenapa pula dgn menyerong ketepi? So Kalau keta tu menegak pemandu tak bersalah?    
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 09:59 PM | Show all posts
noni165 replied at 28-2-2017 02:13 PM
ajal mmg xkira tempat pun

Mmg sudah ajal. Tp klu ko bermain atas jalan raya yg sibuk dgn banggannya tunjuk aksi hebat dgn basikal, tu namanya cari maut. Orang tua tua kata, maut jgn dicari tp depa cari gak. Sudahnya kena cashlah. Nak sgt cari maut, Allah tarik terus.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-1-2023 10:21 PM GMT+8 , Processed in 0.107890 second(s), 39 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list